Politica de returnare

Politica de retur

Conform O.G. 130/2000: “consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.

Pentru returnarea produselor este necesar sa ne expediati prin intermediul unui e-mail numarul facturii, numele dvs. si un numar de telefon pe adresa suport@romsmart.ro.

Returul produselor se va face prin intermediul Fan Courier sau direct la sediul Vanzatorului. In cazul returului prin intermediul Fan Courier, costurile de transport, conform legislatiei in vigoare, vor fi suportate de catre cumparator si pot fi scazute din valoarea ce trebuie returnata acestuia. Produsele returnate trebuie sa fie insotite de o copie dupa factura .

In cazul in care produsele returnate, prezinta modificari fizice sau chimice, lovituri sau zgarieturi, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa.

  • a. Licente software;
  • c. Consumabile (acumulatori,baterii, becuri, cartuse imprimanta etc);
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip “in ear”, );
  • e. Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, termometre, ingrijire cosmetica, etc.)
  • f.  Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile.
  • g. Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite
  • i. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
  • k. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Procedura de returnare a produsului reclamat se stabileste de comun acord intre reprezentantul Vanzatorului si cumparatorul care a solicitat returul, in conditiile prevazute in prezentul acord.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Daca un anumit produs nu poate fi inlocuit cu un altul, atunci se va restitui contravaloarea acestuia.

Vanzatorul va restitui contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data la care produsul a ajuns in posesia sa.

Produsele ce NU depasesc suma de 150 Lei, costul tur-retur vor fi suportate de catre client.

Pentru orice retur in conditiile legi, va rug sa ne contacti pe mail sau telefonic.

Va multumim !