Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare este de 14 zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil de a returna un produs, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de a fi returnate.De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare.

Articole care nu pot fi returnate:

  • Carduri cadou
  • Produse software descărcabile
  • Articole de sănătate și îngrijire personală

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

Vă rugăm să nu trimiteți produsul inainte de a fi notificati prin mail.

suport@romsmart.ro

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

  • Orice articol care nu se află în starea inițială, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
  • Orice articol care este returnat la mai mult de 14 de zile de la livrare

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați in  contul dvs. bancar.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la suport@romsmart.ro

Schimburile

Înlocuim produsele numai dacă sunt in ambalajul original, nu sunt defecte sau deteriorate ori folosite. Dacă trebuie să îl schimbați cu un alt produs, trimiteți-ne un e-mail la suport@romsmart.ro.


Livrare & Returnare

Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la adresa specificata pe factura.

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea produsului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.

 Ai nevoie de ajutor?

Contactați-ne la suport@romsmart.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.