Poate raspunsul tau este aici

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Voi primi același produs pe care îl văd în poză?

Există unele cauze care pot determina diferențe între imaginea produsului și produsul real pe care îl primești, cum ar fi lumina, unghiul de fotografiere, calitatea imaginii, ecranul dispozitivului pe care îl utilizezi etc.

Cu toate acestea depunem eforturi pentru a asigura că imaginea produsului este cât mai apropiată de produsul real pe care îl vei primi. De asemenea, poți verifica recenziile produsului și feedback-ul altor cumpărători pentru a obține o idee mai bună despre calitatea produsului și dacă există diferențe semnificative între imagine și produsul real.

În general, este recomandat să citiți cu atenție descrierea produsului și să verificați toate informațiile despre produs înainte de a face o achiziție online.

Cum pot returna un produs?

Procesul de returnare a unui produs poate varia în funcție de anumite criterii.

Cititi politica de returnare a magazinului.

  1. Verificați produsul - asigurați-vă că produsul este în aceeași stare în care l-ați primit și că include toate accesoriile și ambalajul original.

 

Daca un produs nu este in stoc ?

Atunci când un produs este indicat ca "stoc epuizat",acest lucru înseamnă că nu mai există produse disponibile pentru cumpărare la momentul respectiv. Cu toate acestea, magazinul poate avea planuri de a reaproviziona acele produse în viitorul apropiat.

De asemenea, oferim posibilitate de a vă înregistra pentru a primi notificări prin e-mail sau sms, atunci când un produs revine în stoc, ceea ce vă poate ajuta să fiți la curent cu actualizările.

În cazul în care doriți să cumpărați un produs care este momentan epuizat, puteți sa ne contactati  direct pentru a obține mai multe informații cu privire la stocurile viitoare sau la posibilitatea de a comanda produsul.

CONTACTATI-NE

PENTRU ORICE INTREBARE